CHOKLADAPA

2012-04-13
11:25:35

FREDAG DEN TRETTONDE
God morgon!
Tidigare i morse var jag ute på en kort runda med hunden, såg jag att Bombina hade skrivit i sverige-chatten att vi skulle vara försiktiga eftersom det är fredag den trettonde.

Efter att jag hade läst meddelandet blev jag lite nojjig och kollade runt om det fanns nå isfläckar som jag skulle undvika, men det verkade lugnt eftersom solen hade legat och stekt på marken hela morgonen. Efter bara några minuter, när jag skulle ta RailParkZone, gjorde jag såklart världens vurpa. Jag får hoppas att oturen inte håller i sig eftersom att jag tänkte dra ut på en längre runda senare under dagen.
Glöm inte att kolla så att bromsarna funkar och att skorna är knutna innan ni Turfar idag!
Kommentar:
#1: Stonecape

Snart har ni bar mark även i Kiruna! Hoppas det blir fart på riktigt då. :)

2012-04-13 @ 11:44:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: